Multifunkce OKI ve spojení s technologií ABBYY

Společnost OKI nově rozšiřuje funkčnost všech svých multifunkcí díky spojení s výkonnou OCR (Optical Character Recognition) technologií Recognition Server od společnosti ABBYY, lídra v oblasti převodu dokumentů do elektronické formy. Firmy, instituce i úřady mohou těžit z výhod snadného a efektivního převodu papírových dokumentů do plně prohledávatelné elektronické podoby, včetně formátu PDF/A určeného pro archivaci.

Malé i velké organizace, pro které bylo dosud takové profesionální řešení obtížně dostupné, tak mohou naplno využívat možností, které jim skýtá kombinace vysoce výkonného a spolehlivého skeneru OKI a špičkové OCR technologie. Ta provádí digitalizaci tištěných textů do elektronické formy, se kterou lze pak v počítači dále pracovat jako s běžným textem.

ABBYY Recognition Server nabízí automatickou vysoce přesnou konverzi dokumentů do elektronické formy včetně rozpoznávání jejich obsahu. To znamená, že multifunkce OKI teď umí papírové dokumenty převádět do formátů MS Office (Word, Excel, PowerPoint), prohledávatelných PDF souborů a pracují také se stále častěji používaným formátem PDF/A určeným pro archivační účely. Inteligentní ABBYY OCR a technologie konverze PDF poskytují vysoce přesné výsledky a umožňují rozpoznat až 190 jazyků, včetně češtiny a slovenštiny.

„Pro pohodlnou práci s touto technologií doporučuje OKI použít multifunkce řady MB700/MC700, které disponují velkým uživatelským barevným LCD displejem, rychlým skenerem a vysokým komfortem obsluhy,“ říká Jan Ftáčnik, technický ředitel společnosti Oki Systems (Czech and Slovak).

Profesionální multifunkční tiskárny OKI se spolehlivou LED technologií doplněné špičkovou OCR technologií jsou základem pro skutečně efektivní dokument management i v menších firmách. „Novinka je vhodná pro organizace, které zpracovávají velké množství dokumentů nebo digitalizují firemní papírové archívy. „Papír je stále důležitým nosičem informací pro mnoho obchodních procesů, avšak nasazení inteligentního document managementu mohou společnosti dosáhnout v této oblasti až 30% úspor. Velkým benefitem je také fakt, že elektronické dokumenty lze snadno prohledávat a opakovaně využívat,“ uzavírá Jan Ftáčnik.