Business Connector vám zjednoduší účetnictví. Jak funguje?

Business Connector, Průvodce podnikáním, ČSOB

Co udělat pro to, aby bylo vaše firemní účetnictví co možná nejjednodušší, nejefektivnější a bezpečné? Zajistit automatickou výměnu dat mezi účetním systémem vaší firmy a bankou. Jak na to? Například prostřednictvím praktického nástroje od ČSOB s názvem Business Connector, který je pro firemní klienty i OSVČ zdarma. Co tato aplikace umí a jak ji stáhnout? 

Kybernetická bezpečnost a hrozby dnešní doby

Z průzkumu Česko v datech z loňského roku vyšlo, že se během jediného roku s kybernetickým útokem setkalo 31,8 % českých firem. Počítačová kriminalita se dle odborníků každým rokem zvyšuje, protože jsou útočníci efektivnější. Svými útoky se snaží získat neoprávněný přístup do systému nebo sítě, zejména za účelem krádeže dat nebo vydírání.

Výše uvedený průzkum však také ukázal, že čtvrtina českých firem nemá dostatečné kybernetické zabezpečení a rozpočet na kybernetické zabezpečení plánuje navýšit pouze necelá třetina těchto firem. Ve světě, který se neustále digitalizuje, by ale měla být pro firmy kybernetická bezpečnost tématem číslo jedna.

Průvodce podnikáním, Investice, kybernetická bezpečnost
Investice do kybernetické bezpečnosti se vám vyplatí.

Business Connector: Vyšší bezpečnost, lepší efektivita

Ke zvýšení bezpečnosti firemních finančních prostředků přispívá nástroj od ČSOB Business Connector, který je určený k rychlé a bezpečné výměně dat s bankou. Tento nástroj firmám umožňuje, aby měly neustálý přehled o finančních pohybech a nemusely ručně platby párovat.

Jak Business Connector funguje?

Služba Business Connector doplňuje firemní bankovnictví ČSOB CEB a propojuje ho s účetnictvím dané firmy. Stačí si zdarma stáhnout aplikaci Business Connector do počítače a nastavit ji online prostřednictvím internetového bankovnictví ČSOB CEB.

Aplikaci je možné propojit s celou řadou účetních systémů, mezi které patří například oblíbený systém POHODA, ABRA nebo Money.

Jaké jsou hlavní výhody používání aplikace Business Connector?

Aplikace Business Connector přináší podnikatelům a firmám řadu výhod. Pojďme si je přiblížit.

Nejvyšší zabezpečení

Začněme rovnou u bezpečnosti, kterou jsme nakousli v úvodu. Všechny virtuální služby ČSOB jsou založeny na maximální bezpečnosti a aplikace Business Connector není výjimkou. Jak je aplikace zabezpečena? Prostřednictvím elektronických podpisů a certifikátů, které splňují nejvyšší standardy kybernetické bezpečnosti v bankovnictví.

Automatické stahování a odesílání dat

Aplikace data a údaje z bankovního účtu automaticky a neustále stahuje do účetního systému, takže je budete mít k dispozici v reálném čase. V okamžiku, kdy vám například na účet přijde platba od zákazníka, uvidíte ji i ve firemním účetním programu.

Úspora času i financí

Pokud by bylo nutné přepisovat data do firemního systému manuálně, strávili byste vy nebo vaši zaměstnanci touto činností spoustu času. Díky automatickému přenosu dat se však této činnosti věnovat nemusíte a kromě času ušetříte i související finance.

Spolehlivost

Software pro vás bude pracovat neustále, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Je založený na umělé inteligenci, takže odpadá riziko lidského pochybení. Výhodou je i to, že je aplikace vhodná i pro stahování velkého objemu dat.

Průvodce podnikáním, automatizace účetnictví, ČSOB
Automatizace účetnictví vám ušetří spoustu práce.

Kde a jak si můžete stáhnout aplikaci Business Connector?

Aplikaci si můžete stáhnout do svého počítače na webových stránkách ČSOB. Vše potřebné vyřešíte online bez nutnosti osobní návštěvy pobočky banky.

Na zmíněné stránce je třeba zaškrtnout políčko, kde souhlasíte s licenčním ujednáním a následně stisknout tlačítko Nainstalovat do Windows. Poté, co se instalace dokončí, automaticky se spustí okno pro nastavení aplikace.

Jak aplikaci používat?

Před tím, než začnete aplikaci Business Connector používat, vygenerujete si bezpečností certifikáty, díky kterým se do aplikace nemusíte opakovaně přihlašovat. Certifikáty totiž zajistí bezpečné šifrované spojení mezi bankou a vaším firemním systémem.

Následně si na základě vlastních potřeb nastavíte jednotlivé funkce, například to, jaká data se budou do banky odesílat nebo jaká data budou k dispozici pro které účty. Všechno ostatní je pak už zcela automatické. Pohyby na účtu se budou automaticky odesílat do účetního programu apod.

Zdroj: ČSOB, pruvodcepodnikanim.cz, Foto: UnsplashPixabay

Podívejte se i na další zajímavé články na webu IT Revue v rubrikách Hardware, Software, Elektronika nebo Ostatní. IT Revue můžete sledovat i na Facebooku nebo Instagramu.