LG plánuje výrobu spotřebičů pro domácnost, které umožní postupné vylepšování funkcí

nové funkce pro domácí spotřebiče LG

Společnost LG Electronics (LG) se chystá změnit stávající paradigma používání domácích spotřebičů možností jejich budoucího upgradu, který se přizpůsobí jedinečnému a měnícímu se životnímu stylu zákazníků. Spotřebiče LG s možností postupného vylepšování, vyvinuté v rámci konceptu Evolving Appliances For You (Vyvíjející se spotřebiče pro vás), mají schopnost získat nové funkce, které budou v budoucnu vyvinuté na základě zvyklostí majitelů během jejich používání.

Možnost upgradu znamená schopnost přidat stávajícímu spotřebiči novou funkci nebo zvýšit pohodlí během jeho používání prostřednictvím nového softwaru, nového hardwaru nebo obojího. Uživatelé mohou například zlepšit výkon čističky vzduchu LG PuriCare, když do rodiny přibude nový domácí mazlíček, a to doplněním o filtr Pet Care, který ze vzduchu lépe zachytává zvířecí srst a chlupy.  

Sušičky LG s možností upgradu lze později vylepšit tak, aby zvládaly různé klimatické podmínky a tkaniny, a to pomocí nového příslušenství a softwaru, který lze stáhnout z centra upgradů v aplikaci LG ThinQ.

Reklama/Advertisement

Průběžné vylepšování zákazníkům umožňuje, aby jejich spotřebič značky LG držel krok s měnícími se trendy a způsoby používání v průběhu mnoha let životnosti daného výrobku, čímž se mnohonásobně prodlužuje doba jeho užitečného používání. Celkem LG plánuje v letošním roce představit přibližně 20 spotřebičů s možností upgradu. 

„Možnost upgradu zpochybňuje představu, že drahé spotřebiče jsou navrhovené s ohledem na plánované zastarávání,“ řekl Lyu Jae-cheol, prezident LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company. „Chceme, aby zákazníci zažívali pocit, že si pořídili novou pračku nebo chladničku, po celou dobu životnosti spotřebiče LG, a ne pouze v okamžiku, kdy si jej poprvé přinesou domů.“

Zákazníci na vybraných trzích mohou očekávat, že se první pračky a sušičky LG s možností postupného vylepšování dočkají ještě letos.

Zdroj a foto: LG

 

Reklama/Advertisement