Společnosti Motorola a Lenovo oznámily víceleté partnerství s basketbalovým týmem Chicago Bulls, které přinese ikonické „netopýří“ logo společnosti Motorola na levé rameno všech edicí dresů Bulls počínaje sezonou 2022-2023.
Nové týmové dresy budou mít premiéru v prvním přípravném zápase Bulls proti týmu New Orleans Pelicans, který se uskuteční v úterý 4. října ve sportovní aréně United Center.
Motorola bude rovněž prezentujícím partnerem týmových dresů City Edition a prvního domácího zápasu Bulls v dresech z edice City Edition v pátek 18. listopadu proti Orlandu Magic.
„Zasmečovaná“ dohoda
Společnost Motorola je nejen vůbec prvním oficiálním partnerem týmu Bulls se sídlem v Chicagu, ale také jeho oficiálním globálním partnerem a oficiálním partnerem pro chytré telefony.
To znamená, že pořizování a zveřejňování obsahu na sociální sítě týmu bude po celou sezonu probíhat exkluzivně se zařízeními společnosti Motorola.
Cílem dohody je upevnit spojení značek Motorola a Lenovo s fanoušky Bulls a NBA na celém světě. Motorola v rámci partnerství získá hlavní prezentaci značky ve sportovní aréně United Center a ve vysíláních Bulls v průběhu hracích dní.
Logo na dresech
Logo značky Motorola s motivem netopýřích křídel se bude viditelně zobrazovat na palubovce prostřednictvím funkcí a záznamů výsledků ve hře, na platformách sociálních médií Bulls prostřednictvím značkového digitálního obsahu, na oficiálních webových stránkách týmu a při komunikaci s fanoušky.
Zdroj a foto: Motorola
Podívejte se i na další zajímavé články na webu IT Revue v rubrikách Hardware, Software, Elektronika nebo Ostatní. IT Revue můžete sledovat i na Facebooku nebo Instagramu.