NG Retail vytvořila nový věrnostní systém pro Super zoo v Chorvatsku

Věrnostní program Super zoo Chorvatsko

Česká investiční společnost DT-holding a.s. oznámila, že její společnost NG Retail vytvořila pro společnost Plaček Pet Products nový věrnostní systém Super zoo family pro prodejny a e-shop v Chorvatsku.

Česká investiční společnost DT-holding a.s., která má ve svém portfoliu vývojáře a dodavatele specializovaného softwaru pro maloobchod společnost NG Retail, celorepublikový maloobchodní řetězec prodejen s tabákovými výrobky a tiskem (Traficon),  společnosti realizující stavební a výrobní projekty (skupina H&Q), firmy poskytující investiční a realitní služby (skupina E&Q) a společnost (KROUŽKY), která je jedním z největších organizátorů zájmových a vzdělávacích kroužků a volnočasových aktivit pro děti přímo ve školách a školkách po celé ČR a zastřešuje také Základní uměleckou školu a Středisko volného času (Flow), oznámila, že její společnost NG Retail s.r.o. vytvořila pro společnost Plaček Pet Products s.r.o. (www.placek.cz), která je u nás na trhu známá se sítí kamenných prodejen a e-shopem Super zoo (www.superzoo.cz), nový věrnostní systém Super zoo family v Chorvatsku.

Síť prodejen Super zoo nedávno expandovala do Chorvatska, s první prodejnou v městě Kaštela. „Ihned ode dne otevření prodejny jsme zajistili možnost registrace do věrnostního programu Super zoo family také pro první chorvatské zákazníky. Implementace proběhla hladce a celý proces je zjednodušen také tím, že zákazníci mohou pohodlně získat digitální mobilní kartičky do svých chytrých telefonů bez nutnosti stahování aplikace, tedy prostřednictvím mobilních peněženek Apple Wallet a Google Pay,“ říká Petr Franěk, výkonný ředitel NG Retail. „Vyvíjíme inovativní softwarová řešení, která umožňují našim zákazníkům provozovat úspěšný a efektivní retail business budoucnosti. Věřím, že i námi vyvinutý věrnostní systém pomůže síti prodejen Super zoo k úspěšné expanzi na chorvatském trhu,“ dodává.

Reklama/Advertisement

Platforma air&me, na které je celé řešení postaveno, umožňuje centrální správu věrnostního systému, různé nastavení slev, flexibilitu marketingových možností, a také více motivovat zaměstnance a odměňovat je. Hlavním benefitem je však možnost komunikovat a analyzovat chování zákazníků nejen z e-commerce, ale také z kamenných prodejen.

NG Retail s.r.o. je mladá a dynamická společnost navazující na již 30letou tradici dodávek specializovaných SW řešení pro maloobchod – retail. Díky týmu zkušených seniorních konzultantů má ambici přinášet stávajícím i budoucím klientům řešení, které je ušito na míru jejich byznysu, vnáší do něj přehled, pomáhá ho akcelerovat a dále rozvíjet tak, aby bylo připraveno na změny, které přináší moderní retail. Nejnovějším produktem společnosti je pokladní řešení POS NG, které je v současné době nejmodernější na trhu a zvládne obsloužit jak non-foodový segment (móda, hračky, sport, tabák), tak i prodej v oblasti fast foodu. Společnost je součástí české investiční skupiny DT‑holding a.s., která od roku 2020 sdružuje úspěšné a perspektivní společnosti.

Zdroj a foto: NG Retail

Podívejte se i na další zajímavé články na webu IT Revue v rubrikách Hardware, Software, Elektronika nebo Ostatní. IT Revue můžete sledovat i na Facebooku nebo Instagramu.

Reklama/Advertisement