NG Retail pomohla slovenskému NAY rozšířit zákaznický klub pomocí digitálních věrnostních karet

karta věrnostní klub NAY NG Retail

Česká investiční společnost DT-holding a.s. oznámila, že její společnost NG Retail s.r.o. vytvořila pro společnost NAY a.s., která je největším specializovaným maloobchodním prodejcem spotřební elektroniky na Slovensku, rozšíření zákaznického věrnostního klubu prostřednictvím digitálních karet v mobilní peněžence.

Výsledkem implementovaného digitálního řešení je 20% nárůst využívání digitálních věrnostních karet a 2x větší zájem zákazníků o digitální karty než o plastové.

Aplikace pro Apple a Android

Společnost NAY nabízí svým zákazníkům členství v NAY Extra klubu a aplikaci Smart App do mobilního telefonu ke stažení. Díky aplikaci můžou získat výhodné členství ve věrnostním klubu, informace o stavu svého věrnostního konta a o marketingových akcích. Společnost však chtěla oslovit i ty zákazníky, kteří aplikaci nemají, rozhodla se proto využít nativních platforem Apple Wallet a Google Pay, prostřednictvím kterých by jim mohla nabídnout jak digitální věrnostní karty a slevové poukázky, tak dobíjecí dárkové karty s expirací.

„Nabídli jsme řešení formou digitálních karet a automatizovaných slevových poukazů přes naši platformu air&me, která zajišťuje generování a správu digitálních věrnostních karet do mobilní peněženky a dále pracuje s daty zákazníků v centrálním ERP systému SAP.​ Implementace probíhala ve spolupráci se společností PeckaDesign, která je dodavatelem e-shopu a s IT oddělením společnosti NAY,“ říká Peter Semančík obchodní ředitel NG Retail, a dodává: „Digitální karty v mobilní peněžence umožnily zacílit na větší skupinu zákazníků, bezprostředně s nimi komunikovat, informovat je o marketingových akcích a nabízet jim další výhody dle věrnostní úrovně.“​

Digitální karty v mobilním telefonu

Digitální karty v mobilu, které jsou zákazníkům zprostředkovány díky platformě air&me, jsou dalším nástrojem pro oslovení zákazníků a aktivní komunikaci s nimi. Umožňují společnosti NAY posílat notifikace o připravovaných akcích a událostech. Samotní zákazníci mají okamžitý přehled o stavu svého věrnostního konta a bezprostředně po nákupu mohou dostávat slevové šeky generované na základě nákupu. Můžou rovněž využívat nabíjecí digitální dárkové karty s expirací, které je možné zakoupit na eshopu i na prodejnách.

karta věrnostní klub NAY NG Retail

„Digitální karty v mobilní peněžence nám umožňují zacílit na větší skupinu zákazníků, bezprostředně s nimi komunikovat, informovat je o marketingových akcích, o aktuální výši věrnostního konta a nabízet jim další výhody dle věrnostní úrovně, včetně slevových poukazů generovaných na základě nákupů. Ty můžou následně uplatnit v omnichannel režimu, jak na kamenné prodejně, tak na e-shopu,“ oceňuje implementované řešení Michal Dugáček, procesní manažer NAY.

Zdroj a foto: NG Retail

Podívejte se i na další zajímavé články na webu IT Revue v rubrikách Hardware, Software, Elektronika nebo Ostatní. IT Revue můžete sledovat i na Facebooku nebo Instagramu.